inchide

Intrebari frecvente

  • In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil, aici, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Daca ai incercat sa folosesti un card cadou razuibil asigura-te ca ai introdus parola corecta. Daca nu stii parola, intreaba persoana care ti-a oferit cardul cadou. Daca ai incercat sa aplici pe o comanda un card cadou castigat intr-o campanie, verifica daca produsul pe care vrei sa il comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campanie. Daca produsul face parte din categoriile participante la campanie si nu reusesti sa aplici cardul cadou pentru plata comenzii, te rugam sa ne contactezi la numerele 021 200.52.00 / 0722.25.00.00.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Pentru recuperarea cardului cadou, completeaza Formularul de sugestii mentionand adresa de e-mail asociata contului tau din site. In baza solicitarii tale, un consultant va retrimite mesajul ce contine cardul cadou. Atentie, daca adresa de e-mail nu coincide cu cea asociata contului tau din site, cardul cadou nu va fi retrimis.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Completezi si ne trimiti formularul Pick-Up & Return , si in maximum 48 de ore lucratoare un curier va veni la tine si va ridica produsul defect.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Contacteaza-ne la numerele 0212005200, 0722250000, sau prin e-mail completand formularul disponibil in sectiunea Reclamatii & Sesizari , si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc''; c) Poti verifica direct din contul tau eMAG traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Produsele comandate sunt rezervate in Showroom pentru 72 de ore de la primirea e-mail-ului de livrare. Dupa expirarea celor 72 de ore, este posibil ca pretul sa sufere modificari, iar produsele sa nu mai fie disponibile.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Pentru produsele vandute de eMAG, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare. Daca ai ales sa ridici comanda din showroom sau dintr-un punct de livrare, atunci cand produsele tale sunt pregatite, iti vom trimite un email cu data in care le poti ridica. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client eMAG, sectiunea Istoric comenzi Daca ai comandat un produs vandut de catre un partener eMAG Marketplace, comanda ta va fi livrata prin curier in aproximativ 24-48 de ore. Termenul concret de livrare iti va fi comunicat de catre partenerul eMAG Marketplace.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Daca returul se efectueaza in perioada de valabilitate a cardului cadou, acesta se reactiveaza dupa emiterea facturii de stornare, si vei putea refolosi seria cardului cadou. Daca stornarea este efectuata dupa finalizarea perioadei de valabilitate, reducerea aferenta cardului cadou nu va mai fi disponibila.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Adresa: Soseaua Orhideelor, Nr.27-29, Sector 1, Bucuresti
    E-mail: contact-service@depanero.ro
    Program de lucru: Luni - Vineri: 08:00 - 20:00; Sambata: 10:00 - 14:00
    Puteti ajunge la Depanero folosind urmatoarele mijloace de transport:
    Metrou - statia Basarab
    Autobuz - Liniile 178 si 133 statia Calea Giulesti
    Tramvai - Linia 35, statia Calea Giulesti
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • In momentul in care produsul tau a fost reparat, vei fi notificat in scris (mail/ SMS) in vederea ridicarii lui. De asemenea, daca notezi numarul solicitarii RMA aici poti urmari status-ul reparatiei in timp real.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Completezi si ne trimiti formularului Pick-Up & Return si in maximum 48 de ore lucratoare un curier va veni la tine si va ridica gratuit produsul defect pentru a-l aduce in service.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Contacteaza Service-ul Autorizat specificat pe certificatul de garantie. Un tehnician se va deplasa la adresa comunicata de tine pentru a constata si remedia defectul produsului.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate aici.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre eMAG, in contul indicat la completarea formularului 30 de zile drept de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Cardul cadou se trimite pe adresa de e-mail mentionata in comanda, dupa facturarea acesteia. In cazul in care ai verificat atat folderul inbox, cat si folderul spam, si nu ai primit cardul cadou, iti recomandam sa ne contactezi completand formularul de aici .
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Autentifica-te in cont. Acceseaza rubrica “Garantiile mele” din meniu si selecteaza produsul pentru care doresti garantia. Apasa pe “Descarca” si salveaza documentul. In cazul in care nu exista un certificat de garantie in contul tau si nu ai gasit unul nici in colet, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul de reclamatii si sesizari in maxim 48h de la primirea coletului.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client. Intra in sectiunea Istoric comenzi & facturi din cont: https://www.emag.ro/history/shopping, selecteaza comanda, descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o. De asemenea, in momentul in care comanda ta este predata curierului iti vom trimite un email cu detaliile de livrare, din care vei putea descarca si factura.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Verifica daca produsul este eligibilpentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Cardul cadou nu poate fi adaugat dupa trimiterea comenzii. Pentru a-l utiliza trebuie sa refaci comanda.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Da, daca produsul beneficiaza de certificat de garantie oferit de catre Depanero, poti aduce produsul la oricare Showroom eMAG.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic. In cazul in care comanda se inregistreaza online soldul nu se aplica automat, de aceea te rugam sa ne contactezi la numarele de telefon 021.200.52.00 sau 0722.25.00.00 pentru modificarea rambursului.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Daca produsul se afla in perioada de garantie, il poti trimite gratuit in service prin serviciul Pick up & Return. Dupa completarea formularului de garantie, produsul va fi preluat gratuit de la tine si trimis in centrul de service autorizat.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • In cazul produselor achizitionate de la partenerii nostri din eMAG Marketplace, veti primi la livare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Da, produsele resigilate beneficiaza de 30 de zile drept de retur, conform informatiilor de aici.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Da, produsele resigilate beneficiaza de garantie, conform certificatului de garantie emis de catre eMAG. Garantia nu acopera aceeasi perioada ca in cazul unui produs nou, sigilat.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Da. Produsele resigilate beneficiaza de aceleasi conditii de retur ca si produsele noi.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 021 200.52.00 si 0722.25.00.00.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie si nu exista unul in contul tau de client, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul disponibil in sectiunea Reclamatii & Sesizari .
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Da, pe eMAG poti cumpara si in rate. Vezi aici modalitatile de plata in rate sau aici modalitatile de plata in rate fara dobanda.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu
  • Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.
    Ai gasit informatia pe care o cautai? Da Nu

Aplicatia eMAG